Axmar Brygga säger jag bara

Vaknade tidigt av stök i köket, det är ju jättemysigt.. Alla vet väl att jag hatar att vakna på morgonen, men om man ska vakna ska man vakna av att någon äter frukost i köket. Iallafall, så drog alla innan jag hann upp, så jag ringde hit Kim. Eftersom han är lika seg som jag dröjde det ett par timmar innan han kom hit. När jag redan var uppe kunde jag lika gärna göra något. Soligt och extremt varmt var det, men jag orkade inte klä på mig och gå ut, så jag stod på balkongen och tränade balett, för första gången sedan typ maj? Mina utåtvridningsmuskler är iallafall obefintliga. Precis som musklerna i fötterna och i center. Nu känner jag mig som en riktig nörd, men vi har ju redan kommit överens om att jag är en tönt, så jag orkar inte bry mig längre. Jag måste iallafall börja träna fötterna nu innan skolan, annars åker jag väl på hälseneinflammation efter tio minuter i S2 ;)

Som ni kanske märker så börjar jag sakna skolan litegrann. Det är jag glad för. Det känns som att jag är klar här i Gävle nu och att det är okej att åka tillbaka, skön känsla (: Även fast jag kommer sakna alla som jag vet inte vad. Vi har ju klarat ett år, varför skulle vi inte kunna klara ett till? Äh, nu känns det iallafall bra.

Åter till min dag.. Jag och Kim gjorde ingenting tills det var dags att åka till Axmar brygga, världens, jag menar verkligen världens, bästa restaurang. Jag körde full bil, diesel, volvo, hela vägen. Stolt. Tar typ en timme att åka. Gled smidigt in på parkeringen och skröt när farmor, farfar och Inger stod och tittade på. Det dom inte visste var att jag höll på att köra ner i diket 200 meter tidigare.

Gott var det iallafall. Tänk om jag kunde laga min lax som dom gör! min blir lite mer... äcklig? Ja! Nu fick jag ju en bra övergång till nästa ämne, jag vill så gärna starta en till blogg om kost, träning och hälsa. Jag har länge varit intresserad av sånt, och läst mycket på internet, men jag visste inte riktigt vart jag skulle göra av informationen. Nu kom jag på det. Det blir kanske ingenting att lita på till 100%, men det blir lättare för mig att lära mig och förhoppningsvis kan jag hjälpa några av mina kompisar. Jag vet iallafall att Christoffer vill och behöver lite hjälp med sitt grymma beroende av Mc Donalds Usch :p

Får se när jag tar tag i det, kanske blir i veckan när vädret sviker mig.


Idag var jag på Eken.

Det var allt för idag. Imorgon ska jag upp klockan 7 :s


Kommentarer
Postat av: Daniel

Duu, jag är glad att du är lite peppad :D

Men innan skolan börjar så ska du komma hit till mig i Kivik och jag har fixat så att vi kan dra ner på idrottsplatsen och spela tennis en förmiddag när du kommer ^^

Förresten, jag vill också läsa din hälso-blogg. Skulle sitta finemang minsann!

2009-08-10 @ 01:14:30
URL: http://danneep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0