Helt slut :D

Måste bara tillägga till det förra inlägget att stepp är sjukt jobbigt och sjukt svårt! Jag höll på att bli galen idag. Svettas som en gris och inte hänger fötterna med.. Men det är ju kul också. Lite iallafall :)

Jag har varit duktig idag och städat och haft mig. Men jag håller på att laga mat nu.. och det går lika bra som vanligt. Min potatis har nog kokat snart en timme, men den är fortfarande stenhård.. Vad gör jag för fel?!

Det är jättefint väder ute. Soligt och varmt. Jag har sån lust att gå ut och träffa lite sköna människor idag. Men innan den där jävla potatisen är klart lär det ju vara mörkt ute. Eller det kanske har hunnit bli ljust på nytt. Typiskt :(

Byebye Birdie

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hehe, tragiskt med potatisen ;)

2009-08-27 @ 23:52:21
URL: http://danneep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0