Hemma igen.

Hemma i Lund igen efter en jättemysig helg hos Daniel i Kivik. Vi har styrketränat så jag har lite svårt att gå, myst och spelat sällskapsspel med hans syskon, tittat på början av Casper och Ett småkryps liv, promenerat genom Kivik på natten och kollat ut över havet och stjärnorna, handlat på Ica, ätit frukost på det enda kafét i hela byn, skrivit en konstig blogg, solat lite, men bara lite, kollat synen på Daniel, flugit drake med hans brorsa och hans pojkvän, sovit längelänge, och... nu kommer jag inte på nåt mer. Men det där räcker väl för 2 dagar!

Jag har sagt det förr men nu känns det faktiskt riktigt bra med skåne och skolan. Klart jag saknar vissa personer där hemma. Men jag längtar till skolan på måndag och det känns helt okej att vara här i tio veckor nu. Är sjukt danssugen och vill gärna komma igång redan på tisdag.

Det är inte allt för ofta det händer, men dom senaste dagarna har jag varit glad utan någon speciell anledning. Är det det som kallas lycka? Njaa, nu ska vi inte ta i.. men något på vägen kanske. Skönt är det iallafall. Nu är det bara en sak som fattas.. En liten detalj.. Men det är bara glömma. Jag kanske ska köpa en katt. Eller ja, egentligen tycker jag inte om katter. Jag tycker mer om lägenheter, eller hur Daniel? :p

Jag tog ett par bilder på draken, men som vanligt är inte mobilen tillhands, så jag fixar det imorgon.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha, det har varit så jäkla roligt att ha dig här Anna :)! Min familj hälsar till dig!

Förresten, helt ärligt. HUR KAN MAN INTE GILLA KATTUNGAR x'( Blir riktigt ledsen, haha!

2009-08-22 @ 01:03:09
URL: http://danneep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0