Köpis och Stan

Igår var jag på Köpis med Mikaela och handlade allt som jag inte behöver. Men jag hittade så mycket fint. Så kan det vara. Jag får lön den här veckan så det var inte hela världen. Jag och Mikaela pratar som vanligt på tills vi inte vet vart vi är påväg. Men tillslut kom vi till Bomhus där jag lekte med Tindra. Sötare unge får man ju leta efter.

Idag väckte Albin mig klockan 10! Vi gick iallafall på stan, käkade lunch och gick hem till mig och tittade på gamla dansfilmer, det är det bästa som finns. Så himla mysigt. Det var lätt bättre förr. Gamla regler, gamla klasser och gamla A-par. Jag tycker iallafall att nivån var mycket högre förr. Sen kollade vi såklart på några klassiker. Oskar ramlar av scen, Johanna fastnar i jiven och jag tappar skon mitt på cityfesten. Så kan det vara :p

Ikväll har jag inget för mig.. min familj bara drar, så jag får väl ringa till nån om jag inte hinner somna :p Så sjukt trött, snart kanske man måste börja vända på dygnet. Åker fan om mindre än en vecka! Det har gått alldeles för fort.

Idag såg Albin och jag cykelgubbens cykel! Har han gått och dött tillslut? Jag kände det som min plikt att ta cykeln så att ingen skulle vandalisera den, om jag bara hade orkat lyfta den. Det är ju så mycket prylar och flaggor på den :p Jag har en bild, men mobilen ligger på laddning så jag lägger upp bilden snart.

Hej så länge!

Så! Fin va ? (:


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag skulle också vilja se när oscar ramlar av scenen och allt det där någon gång! Har inte gjort det :P

2009-08-12 @ 19:41:58
URL: http://mikaelabostrom.blogg.se/
Postat av: Alexander Lucas

"Cykelgubben"?

Herregud, Anna.. nu har du varit borta för länge... Han heter ju Joachim Datonius ;)

Eller mja... Anti-Eu-Mannen rättare sagt :D

Inte "Cykelgubben" ;)

2009-08-12 @ 20:31:09
URL: http://davidforsell.blogg.se/dream

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0