Sommaryran

Hela dagen idag gick åt till att fixa Moa inför dansuppvisningen på Sommaryran. Jag tror jag vaknade runt 12, solade en, enochenhalv timme brevid greken, in och duscha och sen var det bara sätta igång. Dom skulle samlas 20 över 5 för att lära sig hela dansen. Kvart i 5 fick jag börja göra mig själv iordning, kuul. 20 i 6 irrade vi omkring för att hitta den där jävla scenen! Montana, Ullis, Mikaela ch Kristin var nog lagomt glada när vi kom.. Iallafall så gick det bra, jag mötte Anna och David!

Till er dansare som läser min blogg, puss på er för det, vill jag säga att ni är skitduktiga och jag saknar Ackes som fan. Fast det är nog svårt att dansa på den där scenen med högtalare och skit. Jag tog bilder med Moas kamera så jag ska lägga ut dom när hon har fått tummen ur och laddar ner dom på datorn.

Iallafall så dumpade jag, Anna, David, Albin och Montana Läerol ganska snabbt och åkte ner på stan. Träffade Tove, Frida och Rebecca, trevligt (: Kungshallen nästa där det var svårt att komma ihåg vad det var i köttfärssåsen.. jobbig kille. Aja, sen var det inge mer tror jag.. Imorgon kommer Kim hit så det blir lunch hos mamma och middag hos pappa, ett jävla farande. Sen ska jag kolla på Ida Long på Läkerol, det borde ni också göra (:

Sola lugnt!



Cityfesten förra året (: haha ser ni mitt smyg-hardrock-tecken? ;)
Fiskfjällsklänningarna var med i år igen förresten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0