Tredje gången gillt

Nu är det tredje gången jag försöker skriva blogg idag. Det går fortfarande trögt... Äh, nu vet jag hur jag ska göra för att det ska gå fortare:

Torsdag: Min längsta joggingtur i sommar, stolt. Lön från farfar (i kontanter, suck), fika av farmor. En tur runt stan på kvällen.. Gävle suger.
Fredag: Upp tidigt för att gå till sjukhuset och få spruta. Lunch på stan med pappa och syrran. Satte in pengarna på banken. Gick och handlade med pengarna fast från kortet :p Satte dit en försäljare på nian, klockrent. Hem till mamma, promenad till gymmet. Pinsamt moment. Hem och sova i soffan. Ut på mrinfestivalen som inte heller var så mycket att ha. Somnade i soffan till världens mysigaste film, bewitched.
Lördag: Jag har fortfarande aladdin-låten på huvet!! Jag blir galen. Har iallafall solat bakom ett hus någonstans. Läst massa körkortsteori. Det är faktiskt lite intressant. Men mest tråkigt. Sitter nu här och skriver fast jag borde duscha innan Montana kommer hit (:

A whole new wooooooooorld! mm, fan asså :p

Träffa Pelle o co. ikväll.

Nu är det bara 2 dagar kvar! Längtar till Lund.

Puss och kram.


Dövskolan där alla drunknar för ingen hör när man skriker, hahah :p

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag skulle vilja veta mer om hur du satte dit den dära försäljaren eller vad det var (A)

2009-08-16 @ 12:57:34
URL: http://mikaelabostrom.blogg.se/
Postat av: Daniel

HAHAHHA, vet du vad jag kom på Anna, när du kommer och vi ska spela tennis så borde vi ha såna här tunna band runt huvudet om du vet vad jag menar? Sådana som tennisspelare har :P

2009-08-16 @ 13:10:26
URL: http://danneep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0