Uppsala

I fredags åkte jag till Uppsala för att träffa lilla Erika :D Det var kul att träffas igen efter den längsta tiden ifrån varandra sen vi möttes. En del att berätta så vi satt på.. Storken? i två timmar. Bussen till henne, fix och tagg innan hennes kompisar kom. Trög som jag är var jag ganska tyst i början, men det löste sig senare på kvällen (; Buss ut på landet. Promenad till någon annan av deras kompisar. Skitkul kväll och natt, pinsam morgon. Mer säger jag inte.

Mitt på dagen tågade vi till Stockholm, pigga och glada... Köpte tåskor som jag provade stå i idag, inte helt lyckat, sen gick vi på en liten shoppingrunda. Man kan ju inte gå i Stockholm utan att kolla runt lite. Men jag var heller inte på humör. Några grejer blev det och jag hittade en ny favoritaffär, Manhattan (: Nu har jag två. Den och Zara i Malmö. Sucka inte nu, tänk på att jag bor i Gävle där vi måste handla på H&M och Gina hela dagarna :p Iallafall, tåget tillbaka. På Stockholm central såg jag Johan, men vågade inte gå fram, ifall det inte skulle ha vart han. Det finns ju en miljon människor på den stationen så det hade ju kunnat vara vem som helst. Bussen till henne. Död som jag var lovade jag att kolla på One Tree Hill, men somnade efter introt. Upp igen, fixa till sig så gott det gick, och buss till Erikas bästa kompis. Där hände ingenting så vi tog bussen tillbaka. Sömn.

Idag vaknade vi sent, tog det lugnt och jag tog bussen och tåget hem.

Jag måste berätta att jag lyckades åka gratis både dit och hem! Stolt. Men fy helvete vad jag har åkt buss och tåg den här helgen. Det där är mer än jag har åkt på hela sommaren här. Sjukt :p

Det var trevligt iallafall, men nu ska jag ladda inför en ny arbetsvecka i Verkebro. Pallar inte riktigt, men det finns mycket kvar att göra.

Nu ska jag försöka hitta en bild på Erika eftersom jag helt glömde bort att ta kort i helgen.

Här..

 
Jag är avundsjuk som satan.


Min homie är snyygg ;D

Kommentarer
Postat av: sarah

Vad kul! Saknar er två busungar :( tåspets! måste köpas :D

2009-08-02 @ 23:57:09
URL: http://dansarah.blogg.se/
Postat av: David

sällan hemlighetsfull :P det är ju inge roligt att läsa om man inte förstår någonting! ryck upp dig ;)

2009-08-03 @ 00:30:04
URL: http://davidforsell.blogg.se/dreams

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0