Andra advent!

Jag hade glömt att första advent har varit! Tiden går fort ibland. Men bara ibland.

Denna helgen har gått åt till att träna, tvätta, laga mat osv. Precis som vanligt. Lund duger inte till något annat ;) Men nu är det (på torsdag är det) en månad kvar till min 18-årsdag. Hur coolt är inte det? Efter det är det slut på tråkiga helger i tvättstugan!

Igår var det VM i Standard på TV. Gissa om jag var deppig. Satan vad bra dom är! Och mitt favoritpar, danskarna, kom trea! Bäst hittils! Nästa år tar de hem alltihop :D

Jag har också noterat att det gick sjukt bra för Ackes igår i Stockholm. Facebook avslöjar att Montana och Marcus kom tvåa i standard. Albin och Moa kom tvåa i både standard och latin och Måns och Mikaela kom trea (?) Grattis!

Nu är det bara två veckor kvar i skolan, sen är det jul, jul, strålande jul :) Mysigt värre.

Att bero på jul så är det otroligt mysigt i stan den här tiden. Jag var och tittade lite i affärer igår och man blir ju helt glad av alla lampor och allt pynt. Tummen upp för Lund där :)

Have a nice day ^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0