Anka

Innan jul tänkte jag att jag skulle strypa alla som dissade Kalle Anka för Anna Anka.. Men jag antar att jag inte kan klaga, då jag sov framför TVn mellan 3 och 4. Men jag sov iallafall till Kalle. Kanske spelades klippen upp i min dröm? Man kan ju iallafall varenda replik och varenda sång. Underbart.

Julafton vaknade jag hos mamma, snabb frukost och iväg till Fjärran Höjder där 140 personer tränade till julmusik mellan 10 och 11. Vi tackar Janne för hans förslag på Juljympa till F&S! Jätteskönt att träna innan farmor får makten för mitt ätande. Jag, mamma, Moa och Kim mös iallafall lite på förmiddagen. Bytte julklappar och åt lunch innan vi delade på oss. Resten avdagen och kvällen var vi hos farmor och farfar och åt, pratade och halvsov. En helt vanlig jul.

I år fick jag en ihopslagen julklapp/födelsedagspresent av mamma, pappa och Kim. Nämligen pengar till körlektioner. Och tro mig, det behövs!

Idag när pappa kom hem från jobbet åkte vi iväg 2 timmar för att träna på start i uppförsbacke och backa runt hörn. Jag måste ju kunna det till min nästa lektion på måndag! Imorgon ska jag fortsätta plugga lite teori innan jag springer ut på mellandagsrean för att till sist möta Christoffer på stationen. Jag är lite pepp på körkort nu faktiskt!

Så är det.

Skriver mer nästa gång jag får tillgång till min dator, det är inte självklart alltid :p

Förresten! Så har jag varit snäll mot datorn idag och formaterat en ny hårddisk och defragmenterat två stycken! Visst låter jag nördig? That's the new me ;) Jag är redan påverkad av mitt nya liv.. eller nåt i den stilen.

Sov gott nu barn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0