Färdig!

Nu är revyn över. Två föreställningar idag. Den sista gick så JÄVLA bra! Haha det var faktiskt riktigt kul :) Underbart att avsluta på ett sånt sätt. Eller ja, jag avslutade inte riktigt lika bra som alla andra, jag är en sån.. vad säger man.. Partypooper! Men så kan det vara. De andra är på fest hos Jessika nu, men jag sitter och väntar på Elin som ska sova hos mig sen. Jag kände verkligen inte för det. Sån är jag.

Att bero på fest, så pratade jag med Pelle senast igår, och fy satan vad vi ska festa den 9:e januari klockan 00,01 ;) stan är inte längre säker om nätterna...

Imorgon är det matematik och städning av teatern som gäller. På fredag är vi lediga.

Nu har jag inte mer att säga..

But I always wake up alooooooone
She loves to hear the music
Kvalster!
Gottgottigottgottgottgott

Kommentarer
Postat av: montana

när kommer du tillbaka till gävle??:)

2009-12-03 @ 23:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0