Hälg

Sista helgen innan jullovet!

Fredag-kväll hamnade hos Daniel med idolfinal och skitsnack. Jag stannade kvar och snodde hans säng så han fick sova på soffan! Vaknade klockan 8 imorse, då låg Daniel och kollade på Desperate housewives, haha. Knäppt. Jag somnade såklart om. Mamma ringde och väckte mig. En timme senare ringde Kim och ville prata. Varför just en lördag-morgon? Knäppt.

Frukost tillsammans med Christoffer och senare med Erika på Cream. Asrolig kille som jobbade där. Vi satt 2 timmar innan vi vandrade till H&M. Där köpte Erika nyårsklänning och jacka. Jag köpte ett par tights och en helt onödig RÖD jacka. Har ingen aning om när jag ska använda den, men jag fick en känsla av att jag måste ha den. Vet inte varför, för den var inge speciell. Knäppt.

McDonalds har gratis toa, det är allt dom duger till.

Hem eller Kilians? -Kilians nån timme.

Sen cyklade jag hem. Spenderat lite för mycket tid vid datorn, men jag har faktiskt hittat en asbra julklapp till pappa på internet! Nu är det bara farfar kvar. Vad fan köper man till en farfar?! Helt omöjligt.

Imorgon ska jag till Hjärup! Gym, kära gym. Hoppas jag inte träffar på den där läskiga muskelknutten igen ;)

Just nu sitter jag och funderar på hur min ekonomi ska gå ihop innan jul. Jag behöver köpa grejer för 5,5 tusen. Men så mycket har jag inte just nu. Och inte får jag pengar i julklapp heller. Eller födelsedagspresent. De pengarna läggs på körlektioner istället. Vilket ioförsig är bra.mSjukt dyrt med körkort. Knäppt.

Nu ska jag diska och sova. Fast inte samtidigt, för då kan det bli knäppt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0