Jul

9 dagar kvar :D Gäller att hålla ut de sista dagarna nu!



Många är sjuka och de flesta verkar redan vara inställda på lov. Jag är verkligen inte pigg på att gå upp halv 7 på mornarna igen. Det var länge sedan nu. Men jag bryr mig inte så mycket just nu faktiskt. Jag vet att allting ordnar sig :)

Pratade med Pelle flera gånger idag. Ville bara säga det. Jag blir så glad när jag hör från någon i världen utanför. Det är så den kallas, världen utan dans.

Snackade med en riktigt smart snubbe igår på gymmet som frågade varför man tycker att balett är roligt. Speciellt varför killar tycker att det är roligt. Det har jag faktiskt aldrig funderat över. Finns det människor som verkligen tycker om balett? Eller är allting bara fejk? Det kan man aldrig veta.

En pinsam grej var ju att han inte kände igen mig för att jag jobbar där, utan han hade sett mig gymma! Tänk om jag har stått brevid honom och gänget och lyft mina små kilon när dom tar typ 2000 kilo med en lätt grimas. Ojoj. Men inte stoppar det mig. Jag ska dit på fredag och ta igen lite träning. Imorgon är det nämligen stepp som slutar 18,00 och efter den brukar jag vara helt slut.

Att bero på någonting helt annat så har jag och halva världen namnsdag idag! Jag fick ett tiotal sms i morse, glad överraskning då jag inte hade en aning om att det är Anna-dagen idag.

Matte-nationella idag. Andra delen av första delen gick riktigt bra. Förvånansvärt enkelt enligt mig, Emma och säkert också resten. Men jag är frustrerad över ett VG-svar på första delen som jag vet skulle vara 20%. Kom på det när jag cyklade hem. SÅ störande. Menmen, vad ska jag göra.. läraren kanske tror att min 8 är en 2? Det skulle kunna hända ;)

Nog om allt.

Kämpa till jul nu. Jag längtar så jag dör.

Matematiska Anna-dagen-kramar och godnatt :)

Stört syrr-flum


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad hemsk du är Anna :P

Klart det finns de som älskar balett lika mycket som man kan älska något annat? Inte för att jag gör det men den där gym-människan verkar rätt korkad som frågar en sån fråga när han själv gymmar? x)



Nej, haha, blev lite irriterad på honom eftersom att han inte fattade hur killar kunde tycka det är kul vilket jag anser vara jäkligt sexistiskt uttryckt. Dum-huvud.



Hursomhelst, jag glädjs åt att du tyckte nationella var lätt och jag är säker på att det gick super!

Vi ses!

2009-12-10 @ 14:52:29
URL: http://danneep.blogg.se/
Postat av: Sarah

Så gullig du är :D tack det lättade faktiskt att få höra det :)

2009-12-10 @ 15:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0