Lov

Mycket att göra såhär innan jul. Julklappar ska köpas, all julmat ska lagas, för det är vår julklapp till farmor, träning ska hinnas med varje dag och sen skulle det ju inte sitta fel med en tur till pulkabacken ;) Jocke-backen kanske, vad sägs Albin?

Jag var iallafall på ett sjukt jobbigt men skönt skivstångspass med extra kondition idag. Nu är jag igång, gymkort och allt. Jul betyder massa träning! Underbart. Jag längtar till imorgon då jag får gå på gymmet! :D

Nu ska jag hoppa in i duschen, packa om lite grejer sen ta en kall promenad till pappa. Ikväll är det Axmar brygga som gäller. Äntligen får vi sitta vid basan igen. Nu är det jul <3

Det är för övrigt svinkallt här i Gävle. -21 grader mina damer och herrar. Jag som tyckte det var kallt med -5 hemma i Lund i torsdags. Ujuj

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Daniel

haha, men det har nog blivit kallare nu Anna ;)

Mina händer frös nästan till is innan idag och när jag gick från Sarah till mig så hade mitt hår hunnit frysa så att det hade stelnat :P

2009-12-19 @ 17:44:20
URL: http://danneep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0