Madde

Lördagen blev soft med en underbar kväll på Axmar brygga.

Igår (söndag) spenderade jag hela dagen med Madeleine Olsson, sköna knäppskalle :D Buss till köpis för julshopping, lunch och massa killsnack. Buss till stan för ytteligare julshopping, lite shopping till os själva och en lång fika på nya Waynes. Jag drack kaffe!! Kanske kan lära mig det trots allt. Ska nog försöka på nytt. Efter det gick vi till pappa för att lämna grejer, sen ner till stan igen för att hyra en ball film på Hemmakväll. Promenad upp till mamma för film och skvaller vid datorn. Mycket händer mellan loven som ska redas ut, noga.

När vi skulle börja dra oss hemåt snöade det så man inte såg varandra. Pappa var ute och körde och hämtade upp oss. Påväg hem från strömsbro körde vi 10-20 km/h. Fy fan vilket väder! Snön lägger sig på bilarna så bakljusen inte syns, sjukt läskigt att man inte alls ser bilen framför sig!

Idag är en tvätta-, packa-, städa-, träna-dag. Tråkigt, men då får man belöna sig med lunch på stan. Jag och mamma kom precis tillbaka från nian.

Ikväll är det skivstång som gäller. En ny favorit måste jag säga!

Sköt om er i kylan!

Kommentarer
Postat av: Daniel

vad är en skivstång?

2009-12-21 @ 22:30:50
URL: http://danneep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0