Sömn

För första gången på typ 2½ vecka, har jag fått sova ut. Ingen väckarklocka. Förra helgen hade vi nämligen skola. Och denna veckan har skoldagarna börjat halv tio och slutat halv tio. Igår var jag ambitiös och gick upp halv 8 för att gå på mattelektionen. (Jag och Cissi var stolta över oss själva då vi var de enda där). Men idag är jag ledig! Skönt.

Klockan 3 bär det av till Hjärup för välförtjänt träning på gymmet. Jag har inte tränat en enda gång dessa två veckorna och det börjar bli väldigt hög tid nu eftersom det bara är två veckor kvar till jul!

JulJulJul.. Gud vad mysigt det ska bli. Men paniiik över julklappar! Har inte ens kommit på vad jag ska köpa till någon! Tips tack!

Dessutom börjar jag bli lite nervös inför mina första körlektioner den 22/12. Jag har bara kört med mamma och pappa hittils, och det ska bli jobbigt att köra med en främling brevid mig. Om jag gör fel kan jag ju inte skrika och släppa ratten som jag brukar ;)

För övrigt är jag på rätt bra humör! Så ni behöver inte vara rädd för mig idag :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0