Ensam

Jobbjobbjobb... Alla har jobb utom jag. Eller så är man bortrest. Eller så har man inget intresse av att ta upp kontakten igen :p Så kan det vara. I vilket fall som helst så känner jag mig grymt ensam med jämna mellanrum. Jag hatar den känslan, även om jag borde vara van efter ett år.

Vad är meningen med att klä på sig om man ändå bara väntar på att få gå och lägga sig? Usch vad tråkigt man kan ha! Just nu sitter jag och deppar. Har legat ute i solen en stund men kände mig så lat så jag gick in för att byta om till träningskläder. Självklart fastnade jag här, men det ska jag ta tag i alldeles strax. Jag hade tänkt ta en promenad till Valbo för att boka klipptid hos Annika. Välbehövligt.

Förra sommaren säger jag bara...


Saknad...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Saknar dig här i Skåneland Anna! Till hösten ska vi upptäcka nya bananer och grodor i Lunds alla ekar och träd x)

Nej, men ärligt, du är saknad.

Har förresten uppdaterat bloggen nu. Värt en titt!

2009-06-29 @ 19:14:29
URL: http://danneep.blogg.se/
Postat av: Montana

jaaa.. förra sommaren ;), den var så jäkla kul :D, menmen, vi lär va ngn dag :P

2009-07-05 @ 00:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0