Hela världen är förkrossad

Igår hade vi jättemysigt på MJ, inte Micael Jackson, för han är ju död, ouups! Utan på Mary Josefina. Haha nu fick jag väl till det? Men ja, träffade några gamla klasskompisar och så, det var trevligt, länge sedan. Chill på snygga båten, fint väder, kan inte bli bättre (:

På natten fick vi sms om att Jackson är död! Men det var ingen som trodde på det eller orkade bry sig. Maja smsade mig precis när jag hade somnat i soffan hemma. Han är död. Äh, kedjesms slutar inte förvåna mig. Expressen: Han ÄR död. Helvete. Coolt. Eller inte coolt, men konstigt. Han är ju grymt bra, men jag har aldrig lyssnat så extremt mycket på hans musik, så jag sitter inte och gråter för det. Men det första jag tänkte på var Sarahs kångel med pengar, biljetter och resor. Stackare!

Nog om det.

Idag ska jag sitta i en bil, med fem personer, tio timmar, och 25 grader varmt! Jippii. Släktträff imorgon utanför Piteå ni vet. Ring gärna! Jag har inga pengar på mobilen så jag kan inte svara på sms, om du inte har comviq vill säga. Men ring, snälla :D

Det var allt för idag. Byebye, som vi säger till en viss lärare som nu har bytt yrke till pedofil :o Nej usch vad taskigt, sorry, verkligen! Men det såg så konstigt ut :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0