Jag hatar kullersten och resväskor

Och därmed lilla fiskaregatan som envisas med att inte ha någon vanlig väg alls :p

Halv 7 imorse gick jag upp för att påbörja den välbekanta resan mot Gävle. Tog mig nästan en timme att gå till stationen i regn, blåst och med tunga väskor. Fyra timmar till Stockholm, upp och ner för trappor. En timme till Uppsala. En timme och tio minuter stående från Uppsala till Gävle. Då var jag arg! Nej det var faktiskt kul, för konduktören hade träningsverk och kunde knappt gå, och amerikanarna brevid mig var jätteglada.

Jag kom iallafall hem, det är huvudsaken. Eller är det verkligen hem? Jag vet inte om ni kan läsa mitt inlägg från igår? Jag tror det blev något fel, men jag orkar inte skriva om det. Jag försökte iallafall vara så där djup igen. Jag får sådana fixidéer ibland. Berättade lite om att treorna faktiskt har gått ut nu, och att jag vet alldeles säkert att jag kommer vara asdeppig när jag måste lämna skåne, trots att jag klagar mycket ibland. Jag kommer faktiskt sakna klassen redan den här sommaren om jag ska vara ärlig. Men jag vet att alla kommer ha det bra (:

Ikväll har jag varit ute i regnet och sprungit! Känner mig jätteduktig. Nu måste jag hålla i detta så jag är fit for tvåan. Ska gymma också så att killarna inte känner sig ensamma. Pas de deux nästa! Vi måste ju visa Tess, eller hur? ;)

Förresten så måste det där vara ett hurt-poäng Daniel? Vad är ställningen nu... 10-0 till mig va? Nejdå, det är nog ganska jämnt (: Ni andra kan ju hejja på mig och hålla koll i sommar genom att läsa knäppisens blogg danneep.blogg.se

Nu ska jag nog kolla på ytterligare en film innan jag går och lägger mig. Imorgon är det midsommar och jag hoppas fortfarande på fint väder, även om jag innerst inne vet att gud pissar på mig. Därför kommer det regna imorgon gott folk. Skyll på mig :p


Bild från sommarshowen, rätt cool faktiskt, med tanke på att dansen var så tråkig.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Skönt att läsa att resan gick bra Anna-banana! Saknar dig redan men tror att det är bra med sommar så att vi (som du sa) är fit for tvåan!

Mitt uppdaterande är segt som in i bomben men laddar på ett inlägg nu iallafall! Håller på att göra ett kollage med bilder från årskurs ett så det kommer en liten film på bloggen inom kort ;)

2009-06-20 @ 02:29:59
URL: http://danneep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0