Midsommar

Det blev en lyckad midsommar trots allt. Jag vaknade av att mamma ringde och ville att vi skulle äta lunch i Hille. Okej då sa både jag och moa med en suck. Så blev det, och det är väl lika bra att vänja sig.

Tio i fyra-bussen tog Pelle från köpis och kom hem hit för att hämta mig. Han är inte lat han eller. Någon annan skulle lätt ha sagt "neej du får komma hit, jag pallar inte gå". Iallafall så gick vi hem till honom medan jag blev mer och mer irriterad på deras nya fixidé: rubiks kub. Helt jävla omöjigt! Jag har inte lyckats än, men någon gång ska jag klara det. Typ när jag är 90 och har tråkigt för min katt har dött. Iallafall så började vi spela Guitar Hero, men jag hade glömt bort hur dålig jag var på det så vi gav upp ganska snabbt. Som vanligt när man är med Pelle handlar alltid om båtar. Vi gick och tittade på någon skrothög som han sedan tejpade upp en lapp på om att han ville köpa den. Efter det drog vi ut med båten! Jag styrde vilket får mig att känna mig extremt cool. Men det var mysigt, och solen tittade tillochmed fram på kvällen. Så gick det till och nu är sommarens första segeltur avklarad.

Nästa problem: vad ska jag göra idag? Jag har en känsla av att det kommer bli svårt att fylla ut alla dagar här. Om jag inte får jobba vill säga. Men den där Anki har ju inte hört av sig Än, så vi får se hur det blir med det.

Det var allt för idag, jag kanske skriver imorgon, om jag inte lyckas hitta mig ett liv innan dess!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: David

Haha, Rubik's kub :D Kan Pelle lösa den nu?

Postat av: Montana

jag kan fylla ut några av dina träkig dagar ;);)<33

2009-06-20 @ 13:48:13
URL: http://montanaa.bilddagboken.se
Postat av: Montana

jag kan fylla ut några av dina tråkiga dagar ;);)<33

2009-06-20 @ 13:48:30
URL: http://montanaa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0