Nu är det sommar på riktigt...

...för nu har Anna bränt sig ordentligt. Tjoho! Jävlar vad ont det gör. Men det känns bra ändå, kanskekanske blir jag mindre vit senare! Igår låg jag och Montana i Boulognern och stekte tills det blev alldeles för varmt. Vi tog en snabbrunda på stan innan jag var tvungen att gå hem. Skulle nämligen med mamma till gymmet. Premiär för i sommar. Kändes grymt bra då, men inte lika bra idag. Träningsvärk. Om ni tycker att jag tjatar mycket om träning så är det bara för att jag måste få skriva att jag faktiskt inte ligger i sängen och sväller under lovet. Jag känner mig så otroligt lat när jag inte dansar någonting alls. Dåligt samvete på högsta nivå! Och sen så hoppas man ju alltid lite på ett hurtighetspoäng i Daniels blogg ;) Han hade lätt fått ett för sina 37 armhävningar (!!!) men jag tycker dom ska tas bort för att han aldrig skriver i bloggen :p

Men iallafall, så solade vi på Engeltofta en stund i morse, och jag såg limöbåten. Länge sedan, länge sedan. Dit längtar vi tillbaka. Jag var på Limön kanske 3/4 av somrarna för några år sedan. Så mysigt!

Idag ska jag träffa Anna och Montana för att Montiponti fyller år :D Imorgon blir det stek på dagen och grillparty hela kvällen. Och på fredag är det av till Piteå för släktträff. Det som jag har längtat efter heela året, suck. Kommer iallafall hem på söndag, så ni behöver inte tycka jättesynd om mig (:

Men jobbet, gott folk! Det sket sig! Och nu är jag pank! Blää! Jag som hade räknat med mycket pengar och tidsfördriv. Men så blev det inte. Jag är jättebesviken... Usch :(

Det var nog allt. Nu tycker jag ni ska släppa datorn, lägga er i solen och bränna er så att jag inte sticker ut så hemskt. Perfekt! Så gör vi.

Hajhaj


Kommentarer
Postat av: Montana

hihi, yeah, vi hade kul vi ;), attans me jobbet :(, men äsch nu får du lite tid o njuta av sommarn ist ;D

2009-06-25 @ 22:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0