Inge mer bil i sommar, tack

Hemma igen efter en ganska konstig, men helt okej helg i norrbotten. Närmare bestämt Scandic, Skellefteå och Sikfors utanför Piteå. Släktträffen var intressant... Ganska tråkig till en början, men när spriten började göra sitt blev det roligare. Mycket sång, lite dans. Men mest lek med världens sötaste ungar. Det är nästan så jag kan tänka mig att skaffa barn nu :p Dom är ju så mysiga! Några som inte är så mysiga alltid är mina syskon. Det var länge sedan vi tvingades att sitta tillsammans i baksätet alla tre i 16 timmar. Några få citat:

Andades du just på mig?!
When I kiss your eyes...
Mamma! Kim är dum!
Fisken, Moa, fisken!

Om, och om, och om, och om igen...

Men nu kan vi iallafall räkna med 7-10 år till innan nästa släktträff. Skönt. Jag kan iallafall skryta med att jag är den som har kommit längst i släkten. Resten har nöjt sig med att flytta till andra byn eller så, så dom var ganska förvånade över att någon hade tagit sig i kragen och upptäckt den södra delen av Sverige också ;) Dom flesta hade inte vart längre söder ut än Stockholm. Spännande.

Bilder har jag inga, men det är väl inte så mycket att se. De flesta ser likadana ut. Det tycker åtminstonde jag. Ingen idé att försöka lära sig namn eller hur vi är släkt.

Det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0