2 ynka dagar!

Min positivitet höll i sig i 2 dagar! Duktigt, Anna, duktigt. Nu har allt släppt totalt istället. Jag som trodde att det här skulle bli värsta toppenveckan...

För det första så har vi knappt dansat någonting den här veckan. Lärare sjuka, lektioner inställda osv. Vi hade uppdansning i jazzteknik igår, det var väl det. Men även om vi inte dansar så äter vi lika mycket ändå, och det känns som att jag har gått upp 10 kg dom här dagarna.

För det andra så har vi mycket skolarbeten som jag har ignorerat fram till nu. Som vanligt. Och då kastar sig allt över mig istället. Det enda man lär sig av sina misstag är att det är jävligt jobbigt när man gör dom en gång till. Nu låter det som att jag är jättedeppig, jag måste säga att det inte är så farligt som det låter. Men uppförsbackar är alltid lika jobbiga, ni vet (:

För övrigt så var vädret fint när jag gick från skolan. När jag hade kommit en bit började det hagla. När jag kom in i mitt rum och tittade ut genom fönstret hade det slutat. Någon där uppe vill pissa ner mig! Om inte genom hagel, så genom att göra mig blind! Mitt öga är helt svullet, och jag kan inte komma på varför. Jag ser ut som en blå anka på fyllan på vänster öga. Suck.

Idag hade vi utvecklingssamtal på jazztekniken. Det gjorde mig iallafall glad. Bättre än förväntat! Det var kanske tur det, annars hade jag deppat sönder på mitt engelskabetyg. Vi fick tillbaka en uppsats som jag ska skriva om idag! Nu på en gång, och fy satan vad bra den ska bli. Usch vad jag svär idag kom jag på :p Matteläxan ligger också i väskan och väntar på mig. Jag har tänkt göra klart allt idag så jag kan njuta av helgen med farmor och farfar sedan. Dom åkte hemifrån idag, om ni undrade ;)

Det var nog allt klagande för idag. Ta nu inte efter mig. Jag vet att man blir nere när alla andra är det. Men det var inte det som var meningen. Jag behövde bara skriva av mig lite idag.

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0