Ajaj i benet...

Jag måste börja med att klaga lite... Idag på streeten skulle jag försöka dansa breakdance. Nu kanske ni redan har listat ut att jag måste ha slagit sönder hela mig. Så illa är det inte, men jag har jätteont i höften. Det knakade lite när jag skulle stå på händer med benen i split. Hrm, jag försökte iallafall :p Hoppas bara det går över till måndag så jag kan dansa balett ordentligt, för det är ju uppdansning snart och jag har en miljon grejer att sätta till dess!

Jag är jättegad just nu! Farfar ringde när jag hade kommit hem från skolan idag och sa att han och farmor kommer till Lund på fredag nästa vecka. Jaaaaaaaaa :D<3 Den här terminen är bäst. Men, självklart, har jag redan börjat fundera på hur jag ska palla 10 veckor mellan sommarlovet och höstlovet. Jag tror jag vill vara deppig undermedvetet för jag lyckas alltid förstöra för mig själv, haha :p Men som sagt, jag är glad nu och ber er om råd så vi kan hitta en bra restaurang i Lund till fredag kväll. Farmor fyller nämligen år på lördag. Hur mycket har jag tyvärr ingen koll på, men det kan jag skriva här för hon skulle aldrig få för sig att sätta sig vid en dator. Det är roligt hur oteknisk man kan vara. Jag vet inte hur många tomma sms jag har fått från henne när hon ska försöka pilla lite på sin mobil som hon fick för något år sedan men inte använt sedan dess, typ.

Det var nog allt för idag. Imorgon ska jag till Tomelilla till Elin. Cruising hela dagen! Det blir nog en del att berätta om det på söndag.

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du överlever de tio veckorna ;D We always do!

2009-05-09 @ 16:02:57
URL: http://danneep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0