Fredag :)

Trött och seg sen igår gick jag upp och åt frukost. Fick ett sms från Elin så jag klädde på mig och cyklade in till stan. Vi satt på Ebbas skafferi som kanske är mysigast i stan. Varmt var det också. Hoppas jag blev lite brun! Sen satt vi på en bänk på mårtenstorget och lyssnade på demonstranterna som är helt galna i huvudet. Man blir rätt trött på dom efter ett tag så vi gick hem till mig. Fast innan det hann vi in på coop och köpte världens godaste clementiner :p

Jag gick och la mig tidigt och kollade på humorgalan, så himla tråkigt! Men det är ju bra att dom samlar in pengar. Men när det ska kallas humorgalan kan dom väl iallafall hitta på någonting bättre än att driva med Tony Irving, som inte ens är kul i sig. Robert Gustavsson har nått sin topp för länge sedan och dalar nu sakta neråt. Men det är klart, det kan inte vara lätt att slå "ja e int bitter" varje gång! NileCity är också rätt svårslaget! Så var det med det.

Byebye

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag tycker att det är roligt med folk som driver med Tony Irving eftersom han är en bitch-gubbe på tv ^^

2009-05-02 @ 13:47:10
URL: http://danneep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0