Gästbloggare: Daniel Persson

Tjenare!
Idag är det en gästbloggare, nämligen jag (www.danneep.blogg.se). Jag ska ge den här bloggen den personlighet som den saknar. *skämt åsido*.

Nej, men Anna ska faktiskt gästblogga i min sedan så ni kan ju ta och kolla in hennes inlägg.

Vi har nyss varit på Espresso House och jag har käkat. Gott som tusan men inga poäng i hurtighet precis.
Förresten, på min blogg har jag startat en tävling mot Anna i vem som är hurtigast.
Ställningen just nu är 2-1 till Anna.

Jag säger hej till Annas familj och hennes kompisar som förmodligen läser denna blogg. Dock vet jag bara vad en av Annas kompisar heter så jag skriver: Hej Montana! (Stavning, rätt?).

Ehm... jag är jävligt cool...

Anna har blivit jättekonstig. Hon tar droger och knarkar knark tjugofyra-sju för er som undrar.
Mamma kines, pappa korean, stackars lilla (neger)barn. Och Anna is the negro.

Ska snart se danstreornas slutproduktion Bugs. Blir roligt och intressant och banananasigt.
Nice!

Förresten, dagens låt är "Don't Stop Me Now" av gruppen Queen. Detta tack vare att Jesper tjatat om den i hundra jäkla år.

Ha det finemang och kolla min blogg!
Daniel.

Kommentarer
Postat av: Montana

hahaha, aa rätt stavning..



kul att ni byter lite :P

2009-05-12 @ 19:02:39
Postat av: Sarah

hahahahhaha :)

2009-05-13 @ 22:14:06
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0