Historiaplugg!

Nu sitter jag och bloggar, typiskt. Jag som måste plugga första världskriget. Just nu sitter Sarah, Daniel och Christoffer och diskuterar Sarahs mens! Vi ska bada imorgon det var därför. Haha. Oskar är också här så ni vet (: Konstigt hur man kan prata om alla möjliga saker för att man egentligen måste läsa. Just nu svär vi på spanska.

Idag har jag lagat kikärtsbiffar. Det var så himla äckligt! Nej nu ska jag inte överdriva, men inte var det gott. Jag måste erkänna att jag mår lite illa just nu. Men jag åt massa gurka till så jag är mätt iallafall!

Daniel spelar in en orgasmfilm? Hjälp. Hahahahahahahahahahaha! Testa inte det hemma.
Nu måste ni gå in på Daniels blogg imorgon och kolla på hans videoblogg. Lägg märke till Sarahs porriga röst när hon vill få reda på om hon kan använda min stekpanna!

Nej nu måste jag försöka få styr på det här så jag inte sabbar mitt nyvunna betyg i historia...

Plugga lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0