Jamie Oliver, släng dig i väggen!

Jag har precis gjort soppa! Anledningen var att jag hade udda saker i kylen och inte allt för mycket pengar, men det vart ju skitgott! :D Jag tror det är första gången i världshistorien som Anna Granström har lyckats laga mat. Och kommer ni och klagar på att det inte är svårt att göra soppa så jävlar. Jag är faktiskt stolt just nu. Haha.

Det är en bra dag idag. Riktigt bra. Baletten gick helt okej för ovanlighetens skull.Jazzen var det roligaste jag har gjort på länge. Vi fick dansa till Anastacias "Paid my dues". Jag känner att jag fick öva på min känsla i dansen som alla klagar på :p Förmodligen såg det förjävligt ut, men det är väl så det ska vara. Kanske har jag kommit en bit på vägen? Eller inte. Hur som helst så var det kul och det övervägde den slöa, tråkiga modernlektionen.

Efter skolan satt jag kvar och pratade en stund, som alltid. Jag skulle ha följt med Erika och simma, men jag hade faktiskt ingen lust. Jag är trött på att simma, det är tråkigt. Istället handlade jag, åkte hem, lämnade väskan och gick ut på en promenad i solen (: Montana ringde för min skull eftersom jag inte orkade prata igår kl. 23. (Ja, det är sant, jag går och lägger mig så tidigt). Lite mer än en timme gick jag på en jättemysig cykelväg mellan Nilstorp och Linero. Jag försöker gå olika vägar varje gång. Man måste vidga sina vyer, eller vad det nu heter ;)

När jag kom hem blev det lite armhävningar och streching. Och nu sitter jag här med min soppa, nöjd med livet. Jag ska försöka hålla i min positivitet den här veckan. Hoppas det fungerar då vi har 2 timmar modernt imorgon. Men det ska nog gå bra det med!

Håll humöret uppe gott folk! Vi hörs ;D

Thailandkänsla...
Bild på vår
Vår "lägenhet" i Huahin, fint va?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Låter skitkul :D bra med sån positiv inställning annabanana, fortsätt så :D Önskar jag var med på jazzen, har hört rykten om den lektionen :) Vi ses på Bugs sötis! <3

2009-05-12 @ 00:03:43
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0