Lördag.

Och fint väder!! Så himla skönt. Jag har varit iväg och jobbat ett par timmar, helt okej idag. Annars brukar det inte hända så mycket på just lördagar. 
Det är Ackesavslutning på Estraden idag. Tråkigt att inte få vara där, men hoppas ni andra har kul iallafall! Teatern i veckan också. Nya shower och nya talanger, jag hade så gärna tittat på er. Fast helst av allt hade jag dansat såklart. Ha 14 olika nummer, som 2007, det var bäst. Stressigt som satan, men det absolut roligaste jag har gjort. Lycka till hörrni! Och gör inte bort er som jag gjorde förra året. Hemska tankar. Jag hatar Jennifer Lopez. Synd att hon får lida för det men... ;)

För övrigt har jag köpt kikärter idag. Jag har aldrig smakat, men hoppas att jag ska kunna göra någon slags mat av det. Jag lagar bara samma mat hela tiden annars. Har fortfarande inte lärt mig hur man gör. Min familj skrattar åt mig när jag ska försöka så jag får passa på när jag är i Lund så att bara jag får äta bränt :p

Jaja, ha en bra helg då (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0