Söndag...

Söndagar är väl tråkigt? Man kan inte göra någonting för snart börjar veckan igen och man måste upp tidigt. Dessutom väntar tvätt, läxor och allt annat som man struntade i både fredag- och lördagkväll.

Nästa vecka är redan planerad. Jag och Erika ska börja simma igen. Det var länge sen nu men vi ville vara säkra på att inte behöva få infektioner i våra öronpiercingar ;) På tisdag ska vi till badhuset igen, men med skolan. Vi ska livrädda. Hjälp. Jag har aldrig gjort den förr och det känns som att jag kommer faila totalt. Pinsamt. Men vi får se hur det går.
Jag ska även till Helsingborg och dansa någon gång den här veckan. Nervöst.
På torsdag är det "friluftsdag". Hoppas verkligen att vi inte måste spela fotboll eller något liknande. Bollsporter är inte riktigt min grej. Det vet alla som var tvungna att ha idrott med mig på högstadiet. Usch! Skönt att jag slipper det nu. Inte för att jag har någonting emot att springa, ha gymnastik, tennis, badminton, styrka eller liknande, utan bara för att jag inte kan spela i lag. Jag har nog aldrig förstått meningen med att jaga en boll för att sedan skjuta bort den igen i typ en timme och sedan ändå lägga tillbaka den i väskan. Jag vet inte om dans är så mycket bättre, men det är iallafall fint att titta på!
Jag vet inte hur många gånger jag har haft diskussionen med mina gamla klasskompisar om huruvida dans är en sport eller inte. Skönt att jag nu umgås med personer som förstår sig på det här ;)

Nu ska jag iväg till Hemköp! Om ni undrade.
Hej på dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Anna, pardans är väl ändå en lagsport eller har jag fel?;)

2009-05-03 @ 20:53:33
URL: http://christoffer.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0