Storm i Skåneland

Fy sjutton vad det blåser ute! Men det regnar inte längre, som tur är. Det är inte det roligaste jag vet att cykla i det vädret måste jag säga. Det var tungt att åka till skolan tidigt i morse när Christoffer fick ligga och sova hos mig till 12... Men duktig som jag är (höhö not) dansade jag balett som vanligt, inte för att det gick bra, men det behövs väl sådana dagar också antar jag. Eller inte :p Menmen.

Jag var sjukt trött idag så jag segade mig igenom modernlektionen och slängde mig sedan på soffan där nere och pratade en stund med tjejerna. Sen åkte jag hem och nu skriver jag blogg :D Sen ska jag sova tror jag. Ska ju upp tidigt imorgon och vandra i berg på Österlen! Inte för att jag visste att det fanns berg i skåne men, man får lära sig någonting nytt varje dag.

Ina kom iallafall med glada nyheter i morse. Det är bara 12 vanliga skoldagar kvar till sommarlovet. Fattar ni! 12! Det är ingenting. Åh vad det ska bli skönt med sommar. Det har vi väl förtjänat? Eller? (:

Nu vill jag bara säga LYCKA TILL till alla som ska vara med på Magic Of Dance ikväll och imorgon. Ha så himla kul och tänk lite på mig så jag också får vara med är ni snälla (:

Pussis och Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0