Torsdag

Valborg. Helt vanlig dag i skolan, hem och göra sig iordning, sen buss till Linero.

Jag var så fruktansvärt trött hela dagen, kan ha berott på att jag gick upp klockan 7 igen efter att ha haft världens längsta sovmorgon dagen innan. Eller så är det bara så att torsdagar är segaste dagen på veckan. Men det blev bättre på kvällen såklart, jag hade faktiskt roligt även fast det inte blev som jag hade tänkt mig. På kvällen sen kom jag hemcyklande i Elins 10cm klackar. Det var inte det lättaste måste jag säga. Vi var tvungna att byta eftersom hon inte kunde gå så ont hon hade i fötterna, stackarn.

Det var allt jag hade att skriva tror jag...
Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0