Ursäkta mig...

Jag har faktiskt inte orkat skriva blogg på ett tag. Men nu är det dags igen :D

Jag måste börja berätta om mitt extremt dåliga minne! Det är sjukt jobbigt. Jag tänkte häromdagen på bloggen, tänkte att jag skulle skriva någonting långt och bra. Jag hade en perfekt text i huvudet, djup och bra som alltid ni vet ;) Men det är helt borta, jag kan inte komma på vad jag skulle skriva om. Så nu får det bli en helt vanlig, tråkig, egocentrisk blogg. Att bero på minne; igår sa jag till min kompis (som inte vill nämnas höhö, mes) att påminna mig om en viktig sak. Jag brukar inte be henne om det eftersom jag vet att hon har minst lika dåligt minne som jag, men det här var viktigt så jag tänkte att två är bättre än en. Men nu är det helt borta! Ingen av oss kan komma på det och jag börjar få lite smått panik. Och inte nog med det, så satt vi på tågstationen igår, en kvart innan vårt tåg skulle gå till Hesingborg. Vi snackade på som vanligt, och helt plötsligt hade vi missat fanskapet! Vi kom försent, skämdes, men var iallafall lika glada när vi gick därifrån (:

Idag har jag dansat 5 timmar. Jag och Christoffer stannade 2 timmar på skolan och övade på tiodans inför vår roliga uppvisning vi ska ha om ett par veckor. Jag är extremt pepp, och jag tror det kan bli riktigt bra! Men efter det var jag trött. Har enorm träningsverk och är trött i kroppen. Det märks att det börjar närma sig sommarlov. Ett välförtjänt sådant måste jag säga.


Efter träningen kom Daniel till skolan. Vi bestämde oss för att inte vara sociala och följa med Christoffer för att fika med folk. Vi gick istället till världens mysigaste thairestaurang. Där satt jag i mjukisbyxor, svettig efter hård träning. Pinsamt! Men jag bestämde mig iallafall för att, för första gången, äta ute i Lund. Första gången med någon från skolan iallafall. Jag köpte wokgrönsaker med kyckling för 90 kr. Det svider i plånboken. Men jag hade så trevligt så det var värt det. Dessutom är det skönt att slippa laga mat. Jag får göra mat nästa vecka istället.

Jag orkar tyvärr inte berätta allt som har hänt den senaste veckan, så jag lägger in några bilder som får beskriva det mest relevanta (:

Nehe, nu funkar inte bloggen igen, eller jag kan iallafall inte lägga in mina bilder. Jag fixar det så fort som möjligt. Be patient ;) haha hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag kan inte heller lägga upp bilder :( Men du måste se till så att någon knäpper bilder på dig och Christoffer och jag MÅSTE få dom!!:D Vill see!!<3

2009-05-29 @ 00:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0