Utflykt

Gick upp tidigt för att åka med bussen till Kivik. Där gick vi upp och ner för ett berg, åt, och sen åkte vi till ett annat berg. Vet inte vad det hette. Men vi gick upp och ner för det också. Sen åkte vi hem. Busseresan var jobbigast. Fattar inte hur folk orkar skrika i 4 timmar sammanlagt. Kanske var jobbigt för att jag hade grym huvudvärk, men iallafall.
Alltså, ganska tråkig dag, men jag är iallafall nöjd med att ha sett någonting av skåne. Det var faktiskt kul stundvis (:

Skulle ha hängt med ut när vi kom tillbaka, men jag orkade inte. Helt slut idag. Vill bara slänga mig på sängen och dö. Men jag lär ju skriva blogg först ;)

Hörde att Irina hade fått sin lilla son iallafall. Gud vad roligt. Plus att Anna hörde av sig, det var schysst! Jag blev så glad (:

Nu ska jag sova en stund så jag orkar ta tag i mitt så kallade liv igen ikväll. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0