Dåligtsamvete.se

Usch, nu har jag varit hemma hela helgen igen. Å ena sidan är jag nöjd med att ha tagit tag i allt som har legat och väntat på mig i veckan. Tvätten är ren, golvet är (någorlunda) städat, svenskaboken är genomplågad osv. Och inte minst så är jag utvilad.

Men å andra sidan har jag sjukt såligt samvete för att jag inte har träffat mina kompisar på hur länge som helst. Erika nämnde det i fredags då jag inte ville föja med till Malmö, att jag faktiskt inte har hängt med på mycket sedan höstlovet. Jag har inte tänkt på det så. Har förklarat det med att jag inte har tid. Men här i skåne har man ju all tid i världen. Vet inte vad som tog åt mig där ett tag. Men nu är jag på G igen, tror jag.

Jag slutar efter lunch imorgon, någon som vill hitta på något?

Nu är det bara fyra veckor kvar innan det är slut på den här skiten. Två av dem är revy-rep och föreställningar, men vi ska väl överleva det också.

På fredag ska jag och Erika på Takida!! Om man kan komma sent till en konsert? Jag vet inte om man kan det. Men vi slutar skolan 18,30 och de börjar spela 19,30. Vi hinner inte till Malmö på en timme.. skit också. Men jag hoppas det går ändå, för det skulle vara kul, grymt kul! Jag som har tränat texter och allt :p

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0