Revy

Två långa veckor med rep inför vår revy som har premiär på måndag. Helgen är fullproppad med scentider, alltså, skola! Känns konstigt att gå i skolan på helgen, tänk om det var så jämt, usch.

Just nu sitter jag här, översminkad och trött och väntar på ett bra tillfälle att ta tag i det och gå och lägga mig. Egentligen behövs en hel del stretching, men det får jag ta en annan dag. Just nu behöver jag sova, även fast jag inte börjar förrän 13,00 imorgon. Helt sjukt att jag är så trött! Jag har ju inga nummer på revyn! Jag går omkring som en yr, men slö, höna hela dagarna. Men sån är jag. Snart är det slut på det här, då ska jag sluta vara lat! Det har jag lovat mig själv.

För övrigt så var jag och Erika på Takida-konsert i Malmö igår! De var grymma, men all väntetid och fulla gubbar gjorde oss lite less. Det här med konsert är nog inte riktigt min grej, även fast jag är lite nöjd över att ha vart på min första. För jag antar att Jimmy Jansson på Cityfesten inte räknas? ;)

Nu kommer jag inte på nå mer..

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0