Trött

Är sjukt trött, men kan inte sova. Istället sitter jag och slösar tid på internet.

Jag skulle behöva plugga matte, svenska, engelska, religion, jazzteknik, Ola Lauritzon och körkortsteori. Sedan har jag lite disk och massor med tvätt som behöver tas omhand. Mitt rum är inte städat sedan innan sommarlovet (!!), mina grannar är sura för att jag slarvar med städning av toaletten och min ekonomi är i stort behov av matplanering och storhandling. Egentligen behöver jag ju ta igen lite av pilatesträningen som jag har missat och därav värk i ryggen. Utöver det måste jag ju faktiskt börja fundera lite över julklappar då lovet närmar sig med stormsteg. Nu ska jag inte vara sån, men jag har inte tränat på gymmet på två veckor och dessutom hade jag ju velat starta den där hälsobloggen som jag har pratat om ett tag. Inte heller har jag och Christoffer börjat fundera över vad vi ska göra på uppvisningen i Hjärup om ett par veckor. Jag har ingen riktig koll på revyn och skulle behöva skriva upp allt, som Matthias sa. Och förresten, så måste vi ju kolla upp om vi hinner till Malmö nästa fredag för att se Takida. Jag borde kolla om vi hinner till jobbet på tisdag på samma gång.

Och jag som hade tänkt vara hemma idag för att fixa allt, så jag kunde ta det lugnt i helgen. Känns som att helgen blir stressig. Men just nu gör jag ingenting åt saken, utan fortsätter sega framför internet, som är min nya bästa vän.

Nörd-pussar från Anna

Kommentarer
Postat av: Daniel

sv: ja vi åker.. fast jag vill till Japan eller Hawaii. GOSH! solsemester.

2009-11-22 @ 18:47:10
URL: http://danneep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0