Fail

Ikväll ska jag göra om dräkten som vart helt konstig. Hon fick två rumpor... Det gick inte så bra i måndags med andra ord. Vi gav upp ganska fort.

Istället gick jag hem till pappa för jag skulle på intensivpasset klockan 7. Men så blev det inte, jag och Monatan gick på bio istället! Vi såg Fame, fast att jag har varit så emot den. Det var helt okej faktiskt. Det är ju lite roligt när man känner igen balett-termer och sådär ;) Jag fick iallafall tillfälle att använda mina nya älskade skor! Skavsår (a)

Igår fick Moa svininfluensan och mitt liv blev plötsligt väldigt händelselöst. Jag och mamma kunde inte åka och träna, vi kunde åka och shoppa idag som vi hade planerat, och jag skulle sova hos pappa fast han jobbar. För en timme vart jag lite deppig. Men sen gick jag till farmor för att äta lunch. Farfar hade avbokat sina möten på eftermiddagen för att komma hem till lunch. Vi hade flera trevliga diskussioner om allt möjligt. Sen ringde mina föräldrar och allt löste sig.

Jag gick från Sätra vid 5. Skyndade mig att byta om för att sedan gå till allas vårat Friskis&Svettis. Lite gym och 75 min. spinning. Vi har länge klagat på att vi inte tränar kondition i skolan. Igår fick jag det bekräftat. Fy fan vad jag var slut! Och svettig! Skönt ^^. Men nu måste jag hålla det uppe. Spinning imorgon tror jag det får bli.

Efter det åkte vi iallafall hem till mamma för att kolla på film. Moa var hemma hos mamma, vilket är lite jobbigt för jag är rädd för att bli smittad. Men hon har nog inte svininfluensan.

Så idag kunde vi åka och shoppa som planerat. Jag köpte lite nödvändiga grejer på Ikea, och lite onödiga grejer på H&m.

När jag har fickparkerat på ca 10 minuter utanför lägenheten gick vi in och jag slog på datorn. Upptäckte ett mail från Martin att vi ska skriva utvärdering på koreografitävlingen. Ååh vad glad jag blev.. Det är ju för fan lov. Men duktig som jag är tog jag tag i det på en gång, och jag tror att jag nästan är färdig. Skönt.

Nu tjatar dom om att jag ska duka.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0