Gävlegävlegävle

Kom hem på lördagsmorgonen efter en lång natt på tågen. Det var inte nådigt att promenera til stationen klockan 23 på fredagen och sen sitta vaken på ett iskallt tåg till Stockholm. Men jag ska inte klaga, jag hade faktiskt valt det helt själv.

Pappa hämtade iallafall mig, jag åkte hem och tog det lite lugnt, tog upp körningen igen för att åka och handla. Sen gick jag till Pelle och snackade med honom, Anna och Albin i några timmar innan jag gick och för att sova. Underbart.

Igår var det träning såklart, och jag kunde inte hålla mig, utan gick dit och dansade lite med gänget. Efter det blev det lunch på Waynes, gamla för en gångs skull. Satt där ett bra tag innan jag och Albin tog en lite runda på stan för att leta vinterjacka och vinterskor åt mig. Jag hittade både och, men köpte ingenting. Istället köpte jag mina älskade skor som jag har tittat på sedan i somras. Jag har ångrat mig i tio veckor att jag inte köpte dom. Nu var det 20% och jag kastade mig över det sista paret som var i min storlek (!!!) Nu är jag en lycklig människa.

Idag ska jag dels ringa till danskonsulenten i Gävle och fråga om praktik. Men jag skjuter redan på det. Jag hatar att ringa till folk. Det är det värsta jag vet. Och dels ska jag och syrran gå till Ohlssons och sen hem till mamma för att sy en discodräkt. Jag har ritat coolaste designen som påminner lite om kläderna vi hade på koreografitävlingen. Men det vet ju inte discosverige. Mohaha

Nu på morgonen har jag också försökt leta efter en dansskola i skåne som lär ut tävlingsdisco. Jag har kommit fram till att jag saknar tävlingar så himla mycket, så om jag inte hittar en danspartner, vill jag tävla i någonting annat istället. men tror ni skåne kan sånt eller? Nej! I sånna fall lär jag sitta och och åka till Helsingborg iallafall. Helt sjukt att en stad som Malmö inte har någonting. När jag blir stor ska jag starta en dansklubb för tävlingsdansare i Malmö, det behövs!

Wellwell, höstlov äger!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: sarah

skickar bilderna på msn imorgon kanske?? =)



VAD BRA :D Dansskola i malmö BY banana :D wonderful

2009-10-27 @ 16:14:17
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0