Hej alla fans!

Hörde några prata om bloggar idag; "Jag har 1500 läsare om dagen!" "Jaha, jag har bara 300.." HAHA Själv har jag i genomsnitt typ.. tio? Detta beror nog mest på att jag aldrig har läst någon känd blogg och kommenterat, att jag skriver ganska långt med interna skämt osv och att jag inte har någon design överhuvudtaget. Funderade över om jag ska anstränga mig lite, eller helt enkelt lägga av med bloggandet, men jag tror jag behåller det som det är. Jag vet exakt vilka som läser min blogg, vilket är skönt, för då vet jag precis vad jag kan skriva och inte skriva. Dessutom skriver jag för min egen skull. Och det spelar ingen roll om jag skulle ha noll läsare en dag. Faktiskt (:

Jag har nyss upptäckt ett myggbett på min arm som kliar som satan, undrar vart det kommer ifrån.. Det är ju nästan minusgrader ute nu!

Måndag, tisdag, onsdag har vart vanliga dagar i skolan och med träning. Idag hade vi sista balettlektionen och sista tåspetslektionen innan lovet. Å ena sidan är det grymt skönt, men å andra sidan kommer man känna sig lat samtidigt som man tappar styrka och fokus på två veckor. Men det ska bli SÅ skönt med höstlov nu. Jag är helt slut i kroppen och i hjärnan. Saknaden hem har förändrats från förra året. Förr var det som en sprängande huvudvärk med tillfällen då jag inte orkade göra någonting. Nu är det bara som en liten irriterande huvudvärk, och jag glömmer ofta bort den. Men efter tillräckligt lång tid blir det ganska påfrestande.

Det är förresten synd att jag är så oteknisk som jag är. Jag lyssnar på en ny favoritlåt på youtube just nu, och önskade att jag visste hur man lägger upp den här på bloggen. Den heter iallafall "Last Time" med Within temptation. Underbart (:

Om en halvtimme ska jag ut i kylan igen. Helsingborg here I come. Trist att åka ensam faktiskt. Nu saknar jag Erika lite (a)

Mors!


Kommentarer
Postat av: sarah

keep up bloggandet!

2009-10-14 @ 23:03:10
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0