Helg

Myyshelg! Träning på gymmet i Hjärup igår, sen hem för att plugga hela kvällen med Christoffer! Klapp på huvet till oss. När vi hade tröttnat på svenska och engelska skulle vi se film. Såg slutet på "Skruva den som Beckham", sen ville jag sova. Hade absolut ingen lust att ligga vaken en timme för att se en skräckfilm. Olikt mig kanske, men det är sån jag är nuförtiden ;) Men självklart lyckades pöjken hålla mig vaken genom att diskutera religion. När filmen började somnade jag på en gång. HERREGUD vad vi är nördar. Hur många tonåringar gör sånt en lördagskväll? Men vi tycker vi är coola iallafall (:

Idag fortsätter vi med nördandet. Matteplugg och långpromenad. Hösthelg i ett nötskal. Det är bara teet som fattas. Kanske ska jag göra ett nytt försök att lära mig dricka te? Jävligt äckligt är det iallafall.

Nu laddar vi för sista riktiga skolveckan innan höstlovet!! Sköönt! Jag har bestämt mig för att kämpa som satan på baletten den här veckan så jag kan åka hem med gott samvete. Jag mår fortfarande lite dåligt över att jag missade en balettlektion i fredags om jag ska vara ärlig.

Veckan efter det är det iallafall projektdagar och koreografitävling, på torsdagen är jag förmodligen ledig och på fredagen åker jag hem. Ska ta tåget från Lund 23.23, 6½ timme till Stockholm, vänta i Stockholm mellan 6 och 8 och sen två timmar till Gävle. Det blir en spännande resa.. Den natten kommer många bli väckta av sms och samtal ;)

För övrigt så ringde Montana mig igår! Vi har inte pratat sedan i somras! Det var kul! Fick höra det senaste och berätta att jag ska med på tävling. Underbart.

Medan jag letade efter en passande bild på mig och Montana insåg jag att jag har sjukt mycket bilder på den filuren. Minnenminnen.

Tillbaka till verkligheten. Godmorgon (:


Kommentarer
Postat av: sarah

Tjejen i bandet var där ja :D men inte alla ;)

2009-10-11 @ 15:59:58
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0