Moget..

Imorgon är det fredag IGEN.

Den här veckan har vart ganska vanlig. Läxor färdiga och inlämnade, redovisning gjord, ensembletenta avklarad. Roliga och mindre roliga träningar, precis som alltid.

Tisdagen var definitivt bästa dagen den här veckan. Jag var sjukt glad och pigg! Kanske var det avslappningen på modern-lektionen som gjorde det. Det var ju inte sång tentan iallafall! Åkte iallafall med Christoffer till Hjärup till klockan 5. Promenerade, gymmade och strechade två timmar innan vår lektion började. Grymt skönt. Sen körde vi hårt med eleverna sista halvtimmen då vi lärde ut jive. Så himla kul hade vi! Allihopa tror jag (: Sen satt jag och Christoffer och snackade i kylan på en bänk på bantorget. Det blir inte så ofta vi umgås egentligen, roligt.

Hem för att sova och vakna till en onsdag som blev pain in the ass! Fast latinlektionen på kvällen gjorde mig glad igen, som vanligt. Älskar atmosfären där borta. Så himla mysigt. En timme känns som några få minuter.

Idag hade vi projektdag med skolfoto, 3 timmar svenska och 3 timmar naturkunskap. Så nu har vi läxor igen.. blää. Men Naturkunskapen var riktigt intressant idag! Hade nog trivts på NV tror jag.
 Det hade nog inte min kära vän ;)

Menmen nu är det dans som gäller, och närmast: koreografitävlingen. Två timmars rep idag. Och äntligen börjar vi få ihop någonting som kan likna dans. Men jag tror det är tre veckor för sent.. har bara 2 tider kvar innan vi måste vara klara för att Erika den jäveln åker till Spanien! Så avis! Men iallafall..

Imorgon är det rep med Linnea och sen bär det av till Malmö för en slapp filmkväll hos Michelle.
På lördag får det bli Hjärup och gymmet igen.
På söndag väntar gamlingarna klockan 10. Men det känns inte så betungande längre. Skönt.

Så var det med det.

Vissa personer växer ju aldrig upp ordentligen, och det är ganska komiskt (:

Nu ska jag skriva lite på svenskan tror jag, evolutionen is the shit. Men uppsatsen kan ju gå och hänga sig.

Pusspuss (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0