Oops (:

Vaknade, tittade på klockan och somnade om igen.. smart anna, smart. Nästa gång jag vaknade var klockan 8 och jag insåg att jag inte skulle hinna till skolan i tid. Istället slog jag på tvn, tog det lugnt och satte mig så småningom här. Känner mig ganska lat den här terminen. Förra året missade jag en lektion på hela året! En mattelektion.. På bara några få veckor har jag varit borta sammalagt nästan en hel vecka. Ajjabajja.

Eftersom jag nu missar värdefull träning ska jag gå och simma efter skolan och repet idag. Var länge sen jag simmade. Men det blir nog bra.

Idag säger vi hejdå till Erika och hoppas att hon får det bra i Spanien (:
Här är en bild från min senaste spanien-resa!

Det är fredag igen och en myshelg med skön träning väntar. Efter det är det bara en hel vecka kvar innan höstlovet. Sista veckan består av projektdagar och koreografitävling.

Efter lovet väntar bara roligheter. Tävling i Helsingborg vilket betyder att syrran och Albin kommer till lilla Lund. Brorsan kommer och hälsar på över en helg. Sen är det revyn två veckor. Efter det har vi bara två hela veckor innan jullovet! Det är snart jul gott folk! Myys :D

Nu ska jag göra mig iordning för skolan. Måste erkänna att det var grymt skönt med sovmorgon ändå. Usch vad jag har blivit slö :p

Godmorgon (:

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag hörde att du ska med den 31 första också!!!:D:D:D:D:D Fatta kul! Mamma ska inte följa med då, så jag hoppas du för med dig tur ;D



Vi hörs och ha det bra<3<3<33

2009-10-09 @ 13:24:46
URL: http://mikaelabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0