Storm!

Skåne överträffar sig själv! Sämsta vädret på länge.. Blåste och regnade som satan i Malmö idag när jag, Erika och Sarah gick från Michelle på eftermiddagen. Haft en mysig helg med Idol, Dagboken (äntligen) och Wipeout US ;)

Kallt var det också, men jag klev iallafall av i Hjärup för att gymma en stund innan jag åkte hem. Tror ni inte dom har stängt och jag måste vända i regnet? Tror ni inte tåget var försenat en halvtimme så jag fick sitta och vänta nästan en hel timme brevid två halvfulla tjejer som var påväg till en fest i Lund. Gick till mårtenstorget där jag hade min cykel. Kissnödig var jag också. Men jag bestämde mig iallafall för att gå in på Coop. Tyckte synd om mig själv så jag köpte en 800 grams vattenmelon att tröstäta. Den är slut nu. Jag får göra ett nytt försök att träna imorgon efter jobbet.

Jag har iallafall lyckats fixa mitt abonnemang nu, så jag kan äntligen få kontakt med omvärlden igen. Gratis-sms är nästan livsviktigt nu för tiden.

Har pratat med Mikaela och Ullis som har vart på Estraden hela dagen. Jobbigt att missa en Gävle-tävling, men det känns grymt bra att Ackes börjar ta för sig. Flera pallplatser mina kära vänner ska vara stolta över.

Just nu sitter jag ock kollar på Körslaget som vilken farmor som helst. Det går ju inga bra program på fredag-/lördagkvällar längre.. Men jag ser inte så mycket av programmet, just nu har jag tagit en paus, men så fort jag är klar med detta ska jag fortsätta sy mina tåspets. Men ifall ni undrar så heja jag lätt på Caroline Af Ugglas, hon är grym. Nu sjunger alla "beat it" helt plötsligt.. Jag tränade en gång på dansen till låten. Tycket mycket om den, och jag tror faktiskt att Michael Jackson-numret på revyn kommer bli ganska coolt. Jag har lärt mig rätt mycket om snubben som dog. Kanske förstår lite bättre varför det blev sånt tjohej om hans bortgång nu. Men bara kanske ;)

Imorgon ska jag jobba 10-12 med gamlingarna igen, känns som att jag är där jämt. Har blivit en del extra-pass, men det känns bra när lönen faktiskt gör någon skillnad på kontot. Annars brukar en månadslön räcka till typ ett paket nudlar, eller nåt.

Efter jobbet lär jag underhålla Erika som ska vänta två timmar för att sedan gå tillbaka. Själv åker jag nog till Hjärup då så att jag kommer hem i tid och kan sova ut innan en ny vecka väntar.

Ha en bra helg (:

Kommentarer
Postat av: Sarah

Caroline Af Ugglas, bra val att heja på där du ;) OHH STACKARE som fick vända i hjärup, störigt. Ses snart gullegris (:

2009-10-06 @ 22:00:43
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0