Stress och nervositet

Fy, på onsdag är det koreografitävling. Jag börjar bli sådär jobbigt nervös så jag känner att jag måste ha koll på allt, att jag har en miljon grejer att göra och blir irriterad över att jag inte har kämpat mer. Idag åkte jag hem direkt efter skolan för att ha tid med allt, men när jag kom hem hade jag ingenting att göra. Nu sitter jag här och väntar på att få gå och lägga mig. Men jag är fortfarande stressad. Gah!

Just nu vill jag bara åka hem och tänka på annat. Det ska bli så skönt att vara av med den här jävla koreografitävlingen! Aldrig mer!

På fredag bär det av hemåt iallafall. Det har gått 10 veckor, vilket jag tror är den längsta tiden jag har vart borta från min familj och mina kompisar någonsin. Coolt. Jag slutar iallafall kring 3, och ska åka från stationen 23,23. Jag lovar att jag kommer hinna somna framför tvn innan och missa tåget. Nej usch, hemska tanke. Jag får försöka hålla mig vaken. För sen ska jag sova 6,5 timmar till Sthlm, vänta 2 timmar på Stockholm Central, sen 2 timmar till. Lång väg den här gången. Blir till att plugga körkortsteori i massor. Jag har inte alls haft tid och ork till det under terminen.

Jag ska nog stretcha nu, bra tidsfördriv!

Här kommer två bilder från förra årets koreografitävling:



Kommentarer
Postat av: sarah

förra året var sitkul :D

2009-10-19 @ 20:46:24
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0