100

Mitt sista och 100:e inlägg. Det kan hända att det dröjer ett tag med nästa blogg.. Jag har ju fortfarande inte lärt mig det här med bloggdesign. Om det är någon som vill, så får ni gärna hjälpa till!

Idag har jag iallafall haft en lång körlektion, skrivit mitt CV och vart på banken. Kul dag...

Igår var det desto roligare! Jag, mamma och Moa åkte till Kungsberget för slalomåkning. Vi var där i extremt god tid, och åkte till liftkortets allra sista sekunder. Underbart. Eftersom det var ganska exakt ett år sedan jag åkte, gick det inte så bra i början, men den sista halvan av tiden var helt fantastisk. Jag kanske ska följa med till Idre på sportlovet trots allt. Skidåkning är det enda bra med vintern.

Imorgon har jag ytteligare en körlektion innan jag ska ner på stan för att köpa födelsedagspresent till syrran som fyller på onsdag. Sedan ska jag hem till mamma för att packa alla mina saker och göra iordning inför avfärd. På Moas födelsedag! Oh my god.

Jag börjar bli lite nervös inför skolstart om jag ska vara ärlig. Det är jobbigt att inte veta någonting. Ny stad. Nya vägar att tappa bort sig på. Nya affärer. Nya grannar. Nya träningslokaler. Nytt rum. Nya ämnen. Nya vänner. Nya intressen. Ny Skola!! Nya rutiner. Allt, verkligen allt, är nytt. Jag har inte ens dansen att luta mig tillbaka på. Känns konstigt. Kanske blir det hemskt och jag bara blir vilse. Men kanske blir det ett helt nytt liv som jag inte visste fanns. Kanske är det början på min lyckade framtid. (wohooo, tönt-varning? ;))

I två dagar får det vara innan jag åker tillbaka. Hela helgen firar vi nämligen min 18-årsdag. Hangloosebar lördag natt. Be there!

Måndag 11/1 börjar det på allvar. Jag kan inte mer än hoppas på det bästa.

Nu tror jag att jag ska sätta mig och sova framför nyheterna i soffan, precis som far mig :)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Det kommer gå alldelles utmärkt men jag är lite orolig för dig då du ska gå nya vägar. Du hittade inte bra i Lund och jag är tveksam om du har bättre lokalsinne i storstaden ;)

Men best wishes till dig Anna och glöm inte bort oss skåningar!

2010-01-05 @ 01:40:27
URL: http://danneep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0