Moa is in tha house!

Tjenare flickor och pojkar! Alla ni som läser den här bloggen. Montana? Haha nejdå, jag tror att Annas friend Daniel från Lund också läser.

Jag är ju då änibanänis syrra. Jag fyller 15 om 5 dagar (6 januari). Jag går i nian så slutar snart grundskolan och ska börja på gymnasiet. Jag dansar såklart! Men nu tänkte jag inte skriva om mig utan om min systeryster Anna. 
 
 -Hon äter sniglar.
 -Hon tror att hon har kommit på 2010 dansen.
 -Hon är väldigt skum ibland.
 -Jag är snart längre än henne! (y)
 -Hon försökte döda mig när jag var 1 timme gammal. Haha nejdå hon älskade mig redan då så jag fick marabou.
 -Hon har jätte mjuka händer (jag lovar, det är bäbis händer)
 -Hon tränar 24/7.
 -Hon låtsas att hon är jätte nyttig när hon går i skolan men på loven när hon kommer hem så äter hon megamycket.
 -Hon var dansare men nu helt plötsligt så är hon mattenörd.
 -Hon har en Ben&Jerry's min.

Jag har mycket mer att säga om henne men det hinner inte jag ta nu för nu ska vi åka! Jag tyckte det var lite roligt att skriva ett inlägg på hennes blogg eftersom hon ska göra en ny! Glöm inte att läsa inlägget under för det är också nytt!

Även om hon är lite konstig ibland så älskar jag henne ändå :)<3 Jag vet att hon älskar mig också :D

Puss på alla sötisar där ute!
 gammal bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0